free shipping

 

FAQ

Rejestracja
  • 1.CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ ZANIM ZŁOŻĘ ZAMÓWIENIE?
    Nie, w każdym momencie można złożyć zamówienie jako gość. Jedynie w przypadku chęci wykorzystania kodu rabatowego trzeba się uprzednio zarejestrować.
  • 2.JAK MOGĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ?
    Prosimy kliknąć na pole „Rejestracja“ znajdujące się na górze strony. Pojawi się formularz rejestracyjny. Prosimy kliknąć pole „Rejestracja“ i wpisać wszystkie wymagane dane. Podając nazwę użytkownika oraz hasło w łatwy sposób mogą Państwo utworzyć swój profil. Najprostszym sposobem jest użycie adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Hasło nie może być krótsze niż 6 znaków. Zaleca się używanie małych i wielkich liter oraz cyfr.
 
Zarządzanie kontem
  • 1.ZMIANA HASŁA
    W sekcji „Moje konto“>“Zmiana profilu“ prosimy kliknąć „Zmiana hasła“, będą Państwo poproszeni o podanie nowego hasła.
  • 2.ZAPOMNIAŁEM (-ŁAM) HASŁA
    Prosimy o wybranie w sekcji „ZALOGUJ“ funkcji „Zapomniałem hasła“. Następnie należy wypełnić wymagane pola i wybrać opcję „Przywróć hasło“
 
  • 3.ZMIEŃ/DODAJ ADRES
    W sekcji „Moje konto“ należy nacisnąć Książka adresowa. To tu mogą Państwo dodać nowy adres.
 
Wysyłka & dostawa
  • 1.DO JAKICH KRAJÓW WYSYŁAMY NASZE PRODUKTY?
    Nasze produkty wysyłamy do większości krajów Unii Europejskiej. Nie wysyłamy produktów na wszystkie wyspy znajdujące się w obrębie UE jak i do krajów znajdujących się w Europie ale nie wchodzących w skład UE oraz Schengen. W przypadku pytań dotyczących wysyłki i dostawy zachęcamy do kontaktu z nami.
  • 2.KIEDY I JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEJ PRZESYŁKI?
    Jak tylko otrzymają Państwo od nas numer przewozowy paczki, jej aktualny status mogą Państwo sprawdzić tego samego dnia od godziny 18.
  • 3.JAK DŁUGO TRWA DOSTAWA?
    Po otrzymaniu przez nas opłaty za złożone zamówienie, przygotowanie zamówienia do wysyłki trwa do 24 godzin. W tym czasie produkty zostają odebrane przez kuriera i ich dostawa trwa 2-4 dni robocze.
 
Zamówienie
  • 1.JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?
    Aby sprawdzić aktualny status zamówienia należy zalogować się w sekcji „Moje konto“, następnie kliknąć na „Moje zamówienia“. To tu można sprawdzić statusy poszczególnych zamówień.

    NIEZAPŁACONE: Dla tego statusu istnieją dwie możliwości. Pierwsza, to nie zapłacili jeszcze Państwo za złożone zamówienie, a druga możliwość, to że Państwa wpłata nie została jeszcze zaksięgowana. Jeśli po trzech dniach status się nie zmienił, to prosimy o kontakt z nami.
    W TRAKCIE: Państwa zamówienie jest realizowane. WYSŁANE: Państwa zamówienie oraz wiadomość e-mail z numerem przewozowym zostało wysłane.
 
Odstąpienie od umowy
  • 1.CHCĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIONY PRODUKT.
    W przypadku, gdy chcą Państwo zwrócić towar, ponieważ nie spełnia Państwa oczekiwań albo został dostarczony wybrakowany lub uszkodzony prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów, która jest opisana w sekcji "Prawo odstąpienia od umowy dla konsumenta". Gdy towar był niezgodny z opisem lub uszkodzony, należy uprzednio się z nami skontaktować i poinformować nas o zamiarze zwrotu towaru. Jako załącznik wiadomości należy umieścić zdjęcia potwierdzające uszkodzenie lub nieprawidłowość towaru i wysłać na adres service@aosom.pl. W tytule wiadomości należy umieścić numer zamówienia lub rachunku a w treści prosimy o umieszczenie krótkiego opisu.
  • 2.JAK DŁUGO TRWA ZAKSIĘGOWANIE ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONY PRODUKT?
    Po odstąpieniu od umowy, czas na otrzymanie zwrotu pieniędzy wynosi do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas zwróconego produktu i sprawdzenia jego nieużytkowania. Jeśli stwierdzimy, że produkt dotarł do nas cały i nieużywany to otrzymają Państwo cała kwotę zakupionego produktu. Jesli jednak produkt będzie nosił ślady użytkowania to otrzymają Państwo tylko częściowy zwrot kosztów produktu. O decyzji zostaną Państwo poinformowani drogą elektroniczną.
 
  • 3.OTRZYMAŁEM (-ŁAM) TYLKO CZĘŚĆ MOJEGO ZAMÓWIENIA.
    Jeśli zamówili Państwo więcej niż jeden produkt, to wysłanych zostanie kilka paczek. Może się zdarzyć, że nie wszystkie paczki dojdą w tym samym momencie. Ta sama zasada dotyczy produktów, których zamówienie składa się z więcej niż jednej paczki.


    W przypadku, gdy otrzymali Państwo wszystkie paczki, ale mimo to brakuje części, to prosimy o ponowne dokładne sprawdzenie wszystkich paczek. Jeśli są jednak Państwo pewni, że brakuje pewnych części w zamówieniu to prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie service@aosom.pl.