Kontakt FAQ Darmowa dostawa
+48 22 2472257
Kasa bezpieczeństwa

Wysyłka Gratis

Na Wszystkie Produkty

Informacja w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa Covid-19


Pomimo nadzwyczajnych okoliczności cały nasz zespół w dalszym ciągu pracuje i dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć wszystkie zamówienia. Sklep aosom.pl kontynuuje swoją działalność, ale terminy dostawy zostały tymczasowo wydłużone.

Czy mogę w dalszym ciągu dokonywać zakupów na stronie aosom.pl ?
Tak, aosom.pl w nieprzerwanie obsługuje wszystkie zamówienia. Niemniej jednak, ze względu na obecną sytuację, czas dostawy wynosi tymczasowo od 15 do 30 dni. Prosimy zwrócić uwagę na to, aby nie używać jako adresów dostawy sklepów lub biur, które mogą być nieczynne.

Jakie metody dostawy są obecnie dostępne?
Punkty DPD są tymczasowo zamknięte, ale w dalszym ciągu możliwa jest dostawa do domu. Przypominamy, że standardowa dostawa do domu jest DARMOWA!

Czy przyjmowanie zamówień jest bezpieczne?
Rząd potwierdził, że można przyjmować paczki. Obecnie doręczenia przez firmę DPD odbywają się na dotychczasowych zasadach. Aby ograniczyć kontakt, radzimy poprosić osobę doręczającą o pozostawienie przesyłki przed drzwiami.

Czy Biuro Obsługi Klienta jest czynne?
Tak, można się z nami kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 16.00 - mailowo na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 22 2472257.

Chciałbym zwrócić moją paczkę, jak mam to zrobić?
W przypadku, gdy towar był niezgodny z opisem lub uszkodzony, to my pokrywamy koszty zwrotu towaru. W takim wypadku należy najpierw skontaktować sie z nami drogą elektroniczną i poinformować nas o zamiarze dokonania zwrotu, a zamówimy kuriera, ktory osobiscie odbierze od Panstwa przesyłkę. Jako załącznik wiadomości należy umieścić zdjęcia potwierdzające uszkodzenie lub nieprawidłowość towaru.
W przypadku, gdy nie podadzą Państwo powodu zwrotu lub się uprzednio z nami nie skontaktują, informując o zamiarze dokonania zwrotu, pokrywają Państwo osobiście koszty zwrotu produktu. Gdy produkt był pełnowartościowy i po prostu się nie podobaa, wtedy koszt zwrotu pokrywa kupujący.
Po odstąpieniu od umowy, czas na otrzymanie zwrotu pieniędzy wynosi do 14 dni roboczych. W tym celu prosimy o przesłanie drogą elektroniczną na [email protected] numeru konta bankowego, na jakie mają zostać przelane pieniądze.
WAŻNE! Odsyłając samodzielnie produkt prosimy o zachowanie pokwitowania nadania paczki wraz z numerem przewozowym w celu potwierdzenia jej nadania.

ZAMÓW NEWSLETTER