Bezpłatna wysyłka do Polski
Dlaczego my? Czytaj więcej
Wybierz swoją lokalizację
Opcje dostawy i szybkość dostawy mogą się różnić w zależności od lokalizacji.
+ Dodaj adres
Or enter a zip code
Dostawa do
Koszyk
Suma:
faq
Rejestracja

1.CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ ZANIM ZŁOŻĘ ZAMÓWIENIE?

Nie, w każdym momencie można złożyć zamówienie jako gość. Jedynie w przypadku chęci wykorzystania kodu rabatowego trzeba się uprzednio zarejestrować.

2.JAK MOGĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ?

Prosimy kliknąć na pole „Rejestracja“ znajdujące się na górze strony. Pojawi się formularz rejestracyjny. Prosimy kliknąć pole „Rejestracja“ i wpisać wszystkie wymagane dane. Podając nazwę użytkownika oraz hasło w łatwy sposób mogą Państwo utworzyć swój profil. Najprostszym sposobem jest użycie adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Hasło nie może być krótsze niż 6 znaków. Zaleca się używanie małych i wielkich liter oraz cyfr.
Zarządzanie kontem

1.ZMIANA HASŁA

W sekcji „Moje konto“>“Zmiana profilu“ prosimy kliknąć „Zmiana hasła“, będą Państwo poproszeni o podanie nowego hasła.

2.ZAPOMNIAŁEM (-ŁAM) HASŁA

Prosimy o wybranie w sekcji „ZALOGUJ“ funkcji „Zapomniałem hasła“. Następnie należy wypełnić wymagane pola i wybrać opcję „Przywróć hasło“

3.ZMIEŃ/DODAJ ADRES

W sekcji „Moje konto“ należy nacisnąć Książka adresowa. To tu mogą Państwo dodać nowy adres.
Wysyłka & dostawa

1.DO JAKICH KRAJÓW WYSYŁAMY NASZE PRODUKTY?

Nasze produkty wysyłamy do większości krajów Unii Europejskiej. Nie wysyłamy produktów na wszystkie wyspy znajdujące się w obrębie UE jak i do krajów znajdujących się w Europie ale nie wchodzących w skład UE oraz Schengen. W przypadku pytań dotyczących wysyłki i dostawy zachęcamy do kontaktu z nami.

2.KIEDY I JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEJ PRZESYŁKI?

Jak tylko otrzymają Państwo od nas numer przewozowy paczki, jej aktualny status mogą Państwo sprawdzić tego samego dnia od godziny 18.

3.JAK DŁUGO TRWA DOSTAWA?

Po otrzymaniu przez nas opłaty za złożone zamówienie, przygotowanie zamówienia do wysyłki trwa od 24 do 48 godzin. W tym czasie produkty zostają odebrane przez kuriera i ich dostawa trwa 2-4 dni robocze.
Zamówienie

1.JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?

Aby sprawdzić aktualny status zamówienia należy zalogować się w sekcji „Moje konto“, następnie kliknąć na „Moje zamówienia“. To tu można sprawdzić statusy poszczególnych zamówień.
NIEZAPŁACONE: Dla tego statusu istnieją dwie możliwości. Pierwsza, to nie zapłacili jeszcze Państwo za złożone zamówienie, a druga możliwość, to że Państwa wpłata nie została jeszcze zaksięgowana. Jeśli po trzech dniach status się nie zmienił, to prosimy o kontakt z nami.
W TRAKCIE: Państwa zamówienie jest realizowane. WYSŁANE: Państwa zamówienie oraz wiadomość e-mail z numerem przewozowym zostało wysłane.
Odstąpienie od umowy

1.CHCĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIONY PRODUKT.

W przypadku, gdy chcą Państwo zwrócić towar, ponieważ nie spełnia Państwa oczekiwań albo został dostarczony wybrakowany lub uszkodzony prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów, która jest opisana w sekcji "Prawo odstąpienia od umowy dla konsumenta". Gdy towar był niezgodny z opisem lub uszkodzony, należy uprzednio się z nami skontaktować i poinformować nas o zamiarze zwrotu towaru. Jako załącznik wiadomości należy umieścić zdjęcia potwierdzające uszkodzenie lub nieprawidłowość towaru i wysłać na adres service@aosom.pl. W tytule wiadomości należy umieścić numer zamówienia lub rachunku a w treści prosimy o umieszczenie krótkiego opisu.

2.JAK DŁUGO TRWA ZAKSIĘGOWANIE ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONY PRODUKT?

Po odstąpieniu od umowy, czas na otrzymanie zwrotu pieniędzy wynosi do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas zwróconego produktu i sprawdzenia jego nieużytkowania. Jeśli stwierdzimy, że produkt dotarł do nas cały i nieużywany to otrzymają Państwo cała kwotę zakupionego produktu. Jesli jednak produkt będzie nosił ślady użytkowania to otrzymają Państwo tylko częściowy zwrot kosztów produktu. O decyzji zostaną Państwo poinformowani drogą elektroniczną.

3.OTRZYMAŁEM (-ŁAM) TYLKO CZĘŚĆ MOJEGO ZAMÓWIENIA.

Jeśli zamówili Państwo więcej niż jeden produkt, to wysłanych zostanie kilka paczek. Może się zdarzyć, że nie wszystkie paczki dojdą w tym samym momencie. Ta sama zasada dotyczy produktów, których zamówienie składa się z więcej niż jednej paczki.
W przypadku, gdy otrzymali Państwo wszystkie paczki, ale mimo to brakuje części, to prosimy o ponowne dokładne sprawdzenie wszystkich paczek. Jeśli są jednak Państwo pewni, że brakuje pewnych części w zamówieniu to prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie service@aosom.pl.