Regulamin Gwarancji Cenowej Black Friday: ZWRACAMY RÓŻNICĘ.
§ 1 OBSZAR ZASTOSOWANIA

Regulamin ma zastosowanie do sklepów internetowych sprzedających na Aosom Włochy i dotyczy wyłącznie produktów naszych marek (Homcom, Outsunny, PawHut, Vinsetto, Kleankin, Durhand, Sportnow, Zonekiz, Aiyaplay).

§ 2 UPRAWNIENI KLIENCI

Pełnoletni, zarejestrowani użytkownicy, którzy dokonali zakupu produktu na stronie Aosom.pl w okresie trwania promocji Black Friday (od 3 listopada 2025 r. do 1 grudnia 2025 r.).

§ 3 PROCEDURA

Klienci, którzy dokonają zakupu produktu na stronie Aosom.pl w okresie promocji Black Friday (od 3 listopada 2025 r. do 1 grudnia 2025 r.) i w tym samym okresie promocyjnym znajdą identyczny produkt (zweryfikowany za pomocą kodu kreskowego, marki itp.) w niższej cenie na Aosom.pl, mogą ubiegać się o gwarancję ceny. Niniejsza polityka ochrony cen ma ścisłe zastosowanie do zakupów i wniosków o korektę ceny złożonych w ramach wspomnianego okresu promocyjnego. (Jeśli klient zapłacił początkowo 100 USD za przedmiot, a w okresie promocji Black Friday odkryje, że jego cena została obniżona do 90 USD, ma prawo do zwrotu różnicy w wysokości 10 USD. I odwrotnie, jeśli cena przedmiotu pozostaje na poziomie 100 USD, ale uprawnia do 20% zniżki promocyjnej, skutkującej rzeczywistą ceną 80 USD, sytuacja nie uprawnia do zwrotu różnicy 20 USD).

Aby uzyskać wspomniany zwrot, klient, który dokonał zakupu na Aosom.pl, musi wypełnić formularz online, podając numer zamówienia i link do produktu na Aosom.pl. Cena musi odnosić się do kosztu produktu bez zastosowania dodatkowych kodów rabatowych oferowanych przez samą stronę. Wreszcie, specjalne promocje na produkty o ograniczonej liczbie sztuk nie są częścią inicjatywy.

Kwota równa różnicy cen zostanie zwrócona tą samą metodą płatności, która została użyta na Aosom.pl.

Każdy SKU może skorzystać z ochrony cenowej tylko raz.

§ 4 WYŁĄCZENIA

Wszystkie strony internetowe inne niż www.aosom.pl nie są objęte inicjatywą skierowaną na rynek włoski.